2M-IT
MENUMENU
  • MENU
    • Palvelut

      • Palvelut
        • Tietotekniikkapalvelut
        • Ratkaisupalvelut
        • Sovelluspalvelut
    • Asiakastarinat

      • Satakunnan yhteinen Lifecare tehostaa…

      • Ohjelmistorobotiikka lisää kustannustehokkuutta Satasairaalassa

      • Kymsote panostaa master dataan

      • Reippaudella, ripeydellä ja rehellisyydellä…

      • Yhteisvoimin varsinaissuomalaisille parempia palveluita

      • Langaton kirjausjärjestelmä tehostaa hoitotyötä…

      • Vähemmän matkustamista ja kustannuksia…

      • Asiantunteva yhteistyö terveydenhuoltoon liittyvien…

    • Ajankohtaista

      • Juha Sorri aloittaa 2M-IT:n…

      • Tervetuloa tutustumaan 2M-IT:n messuosastoon…

      • Sosiaali- ja terveydenhuollon toiminnanohjauksella…

      • PATA-hankkeessa kehitetään maailmanluokan palveluratkaisu…

    • Rekrytointi

      • Rekrytointi
        • Avoimet työpaikat
        • Asiantuntija arjessa
    • Yritys

      • Yritys
        • 2M-IT lyhyesti
        • Strategia
        • Organisaatiorakenne
        • Arvot
        • Toiminnan luvut
        • Webinaari
        • Sertifikaatit ja laatu
        • Vastuullisuus
    • Yhteystiedot

      • Yhteystiedot
        • Johto
        • Viestintä
        • Toimipaikat
        • Laskutusosoite
        • VRK-kortin rekisteröinti
        • Anna palautetta
    • Hankinnat ja markkinakartoitukset

      • Hankinnat ja markkinakartoitukset
        • Suorarekrytointipalvelut (DPS)
        • Sosiaali- ja terveydenhuollon palveluihin liittyvät järjestelmä-, menetelmä- ja sovelluskoulutukset sekä muut vastaavat koulutukset (DPS)
        • Sosiaali- ja terveydenhuollon toiminnan kehittämisen ja ICT-palveluiden konsultointi (DPS)
        • Asiakas- ja hoitotyössä käytettävät erityissovellukset SOTE-toimialalla (DPS)
        • Tietoliikennepalvelut (DPS)
        • Nimetyillä teknologioilla toteutettavat ratkaisut ja niihin liittyvät asiantuntijapalvelut (DPS)
        • Tiedolla johtamisen ja tekoälyn (AI) palvelut (DPS)
        • Potilastietojärjestelmiin liittyvät lisenssit ja palvelut (DPS)
8.10.2020/Julkaisija:

Facebook post by 2M-IT Oy

2M-IT Oy 8.10.2020

#asiakaspalveluviikko #tekijätorstai
2M-IT:n Service Desk palvelee asiakkaita kello 07-17 välillä.
Toimipisteemme sijaitsevat Pietarsaaressa, Porissa, Turussa ja Vaasassa.

Ensimmäisenä klo 07:00 työpäivän Service Deskissä aloittavat puhelinvuorossa olevat osaavat asiantuntijat.

Jyrki työskentelee sovellusasiantuntijana Porin Service Deskissä. Jyrkin mielestä parasta ovat vaihtelevat päivät ja työt eli ei ole kahta samanlaista päivää. Osa tehtävistä on helppoja ja joihinkin joutuu todella paneutumaan ratkaisun löytämiseksi.

Jesse työskentelee sovellusasiantuntijana Vaasan toimipisteellä. Jessen sanoin parasta Service Deskissä on, että olet hyvin harvoin yksin yhden ja saman ongelman kanssa. Jos pyydät apua, on aina joku, kenellä on vastaus ongelman ratkaisemiseen tai ainakin kenelle ongelma tulisi lähettää ratkaistavaksi.

Lainaus Jesseltä suomeksi ja ruotsiksi 😉
"Hyvä asiakaspalvelu koostuu kahdesta osasta.
Ensinnäkin, kuuntele aina, mitä asiakkaalla on sanottavanaan ja miten ongelma on ilmennyt. Toisena, pyri aina olemaan iloinen ja yritä löytää asiakkaan kannalta mahdollisimman hyvä ratkaisu ongelmaan."

"Bra kundbetjäning för mig består av två delar. Först att alltid lyssna på vad kunden har att säga och hur problemet har åstadkommit. Andra är att alltid försöka vara glad och försöka göra det så lätt för kunden som möjligt att få en lösning på problemet."

https://2m-it.fi/wp-content/uploads/2022/05/2mit-logo-2022-blue.png 0 0 https://2m-it.fi/wp-content/uploads/2022/05/2mit-logo-2022-blue.png 2020-10-08 04:52:002020-11-09 18:50:35Facebook post by 2M-IT Oy

RSS Asiakastarinat

  • Satakunnan yhteinen Lifecare tehostaa organisaatioiden välistä yhteistyötä
  • Ohjelmistorobotiikka lisää kustannustehokkuutta Satasairaalassa
  • Kymsote panostaa master dataan
  • Reippaudella, ripeydellä ja rehellisyydellä parhaaseen lopputulokseen
  • Yhteisvoimin varsinaissuomalaisille parempia palveluita
  • Vähemmän matkustamista ja kustannuksia – enemmän yhteistyötä ja tiedonjakoa
  • Langaton kirjausjärjestelmä tehostaa hoitotyötä Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymässä
  • Asiantunteva yhteistyö terveydenhuoltoon liittyvien ICT-ratkaisujen valinnassa

2M-IT on Suomen suurin julkisomisteinen sosiaali- ja terveydenhuollon ICT-yhtiö. Rakennamme huomisen hyvinvoinnin turvaavia ratkaisuja, joilla saadaan aikaan mitattavia tuloksia. Huolehdimme, että terveyttä ja hyvinvointia riittää kaikkina elämisen hetkinä. Siksi luomme palveluja hyvinvoivan ihmisen hyväksi.

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa ja tule keskustelemaan sosiaali- ja terveydenhuollon ICT:stä!

#2mitoy #kehittajakumppani #sote

Käynnissä olevat hankinnat ja markkinakartoitukset Medialle
Rekisteri- ja tietosuojaseloste Henkilötietojen käsittelykäytäntö

Tweet by @2mitoy Facebook post by 2M-IT Oy
Scroll to top