2M-IT
MENUMENU
  • MENU
    • Palvelut

      • Palvelut
        • Tietotekniikkapalvelut
        • Ratkaisupalvelut
        • Sovelluspalvelut
    • Asiakastarinat

      • Satakunnan yhteinen Lifecare tehostaa…

      • Ohjelmistorobotiikka lisää kustannustehokkuutta Satasairaalassa

      • Kymsote panostaa master dataan

      • Reippaudella, ripeydellä ja rehellisyydellä…

      • Yhteisvoimin varsinaissuomalaisille parempia palveluita

      • Langaton kirjausjärjestelmä tehostaa hoitotyötä…

      • Vähemmän matkustamista ja kustannuksia…

      • Asiantunteva yhteistyö terveydenhuoltoon liittyvien…

    • Ajankohtaista

      • Juha Sorri aloittaa 2M-IT:n…

      • Tervetuloa tutustumaan 2M-IT:n messuosastoon…

      • Sosiaali- ja terveydenhuollon toiminnanohjauksella…

      • PATA-hankkeessa kehitetään maailmanluokan palveluratkaisu…

    • Rekrytointi

      • Rekrytointi
        • Avoimet työpaikat
        • Asiantuntija arjessa
    • Yritys

      • Yritys
        • 2M-IT lyhyesti
        • Strategia
        • Organisaatiorakenne
        • Arvot
        • Toiminnan luvut
        • Webinaari
        • Sertifikaatit ja laatu
        • Vastuullisuus
    • Yhteystiedot

      • Yhteystiedot
        • Johto
        • Viestintä
        • Toimipaikat
        • Laskutusosoite
        • VRK-kortin rekisteröinti
        • Anna palautetta
    • Hankinnat ja markkinakartoitukset

      • Hankinnat ja markkinakartoitukset
        • Suorarekrytointipalvelut (DPS)
        • Sosiaali- ja terveydenhuollon palveluihin liittyvät järjestelmä-, menetelmä- ja sovelluskoulutukset sekä muut vastaavat koulutukset (DPS)
        • Sosiaali- ja terveydenhuollon toiminnan kehittämisen ja ICT-palveluiden konsultointi (DPS)
        • Asiakas- ja hoitotyössä käytettävät erityissovellukset SOTE-toimialalla (DPS)
        • Tietoliikennepalvelut (DPS)
        • Nimetyillä teknologioilla toteutettavat ratkaisut ja niihin liittyvät asiantuntijapalvelut (DPS)
        • Tiedolla johtamisen ja tekoälyn (AI) palvelut (DPS)
        • Potilastietojärjestelmiin liittyvät lisenssit ja palvelut (DPS)

Ajankohtaista

29.5.2019/Kategoria: Uutiset /Julkaisija: 2M-IT

Ilon kautta. Hyvällä jengillä saadaan aikaan ihmeitä.

”Hyvällä jengillä saadaan aikaan ihmeitä”, kuvailee asiakkuusjohtaja Kari-Mikael ”Mikko” Markkanen ensimmäisten viikkojen tunnelmia 2M-IT:ssä.

Kerro itsestäsi ja mitä kuuluu työhösi 2M-IT:llä?

Haastattelun aluksi Mikko kuuntelee kysymyksen, miettii hetken ja vastaa kiirehtimättä – hän on selvästi läsnä tässä hetkessä, hienoa.

– Oma toimintatapani on kerätä osaavia ja innostavia ihmisiä ympärilleni, jotka tekevät työtä suurella sydämellä. Se on avain menestykseen ja vaikuttavia ihmeitä alkaa syntyä. Osaaminen ja yhteistyö ratkaisee Suomen tulevaisuuden suunnan.

Sitrassa työskentelyvuosinani julkishallinnon maailma ja yhteiskunnan toimijoiden tilanne ja toimintamallit tulivat minulle tutuksi. Nyt minulle avautui mahdollisuus auttaa muutoksen tekemisessä luomalla tehokkaita ja vaikuttavia palveluja yhdessä 2M-IT: läisten ja omistaja-asiakkaiden kanssa, jotta Suomi on jatkossakin hyvinvointivaltio.

Mottoni voisi olla: ”Ilon kautta mennään ja yhdessä enemmän”.

Miten näet asiakkaidemme toimintaympäristön ja millaisia mahdollisuuksia 2M-IT tarjoaa asiakkaille?

– Suomi on hyvä maa, ja meidän tulee tehdä yhdessä töitä, että Suomi on myös jatkossa hyvä maa. Julkinen sektorimme kärsii kestävyysvajeesta. Väestön ikärakenteen nopea muutos aiheuttaa paineita verotuksen kiristämiseen julkisten palvelujen ja eläkkeiden rahoituksen turvaamiseksi.

Maamme muuttaminen hyvinvointia ja terveyttä vahvistavammaksi on riippuvainen yhteiskunnan vastaanottokyvystä, eri toimijoiden yhteistyötahdosta sekä yhdessä kehitettävistä ratkaisuista. Nämä ovat keskeisiä tekijöitä yhteiskunnan kehityksen kannalta. Kyse ei ole yksittäisistä toimenpiteistä vaan asenteista ja kulttuurimuutoksesta. Tarvitaan avoimuutta ja monipuolista osaamista sekä rohkeutta ja leikkimielisyyttä.

Asiakkaidemme toimintaympäristö on ollut muutoksen alla jo pitkään ja muutoksen tuulet jatkuvat. 2M-IT voi olla se ratkaisu, joka mahdollistaa julkisen sektorin sosiaali- ja terveydenhuollon ICT-hyötyjen saamisen. Uskaltaisin sanoa, että muutos on mahdollista tehdä nyt eikä vasta huomenna.

Mitä haluat tuoda 2M-IT:hen ja asiakkaillemme?

– Haluan olla osa 2M-IT:tä, joka rakentaa tulevaisuuden ratkaisuja. Tuon taloon lisää näkemystä ja tekemistä, jotta myös tulevaisuuden ratkaisut muuttuvat todeksi ja asiakkaidemme arjen helpottamiseksi.

2M-IT on yritys, jolla on hieno menneisyys ja loistava tulevaisuus. Haluan tuoda toimintaan tavan yhdistää erilaisia tietoja ja taitoja luovalla tavalla.

Mikon motto ”Ilon kautta mennään ja yhdessä enemmän”.

Kari-Mikael ”Mikko” Markkanen, 46,  DI, eMBA

  • 2M-IT:n asiakkuusjohtaja ja johtoryhmän jäsen 1.5.2019 alkaen
  • Työskennellyt aiemmin Oma Säästöpankki Oy:n tietohallintojohtajana v.2014-2019, Kuntien Tiera Oy:n johtajana v. 2010–2014, Sitra Oy:n kehitysjohtajana v. 2008–2011 ja Oy Samlink Ab:n osastopäällikkönä v. 2001–2008.
  • Perheeseen kuuluu kolme lasta, vaimo ja kaksi koiraa
  • Vapaa-ajallaan harrastaa remontointia, juoksemista ja kuntoilua
Tags: ilo, sitra, tietohallintojohtaja, asiakaslupaus, yhteistyö, toiminnan muutos, kari-mikael markkanen
https://2m-it.fi/wp-content/uploads/2019/05/Ilon-kautta-Mikko-Markkanen.jpg 320 640 2M-IT https://2m-it.fi/wp-content/uploads/2022/05/2mit-logo-2022-blue.png 2M-IT2019-05-29 19:18:232019-05-29 19:17:59Ilon kautta. Hyvällä jengillä saadaan aikaan ihmeitä.
Saatat olla kiinnostunut myös näistä
2M-IT:lle myönnettiin ISO9001- ja ISO/IEC 2000-1-sertifikaatit seuraavaksi kolmivuotiskaudeksi
Robottipuhelut ja uudet toimintatavat parantaisivat merkittävästi tartuntojen jäljitystä epidemiaoloissa
Ensihavaintoja Ketju-sovelluksen pilotista Vaasassa: Käyttäjät tyytyväisiä, bluetooth-teknologian soveltuvuutta tartuntojen jäljittämiseen analysoidaan
Ketju-sovelluksen pilotointi alkaa Vaasan keskussairaalassa
Pilottihanke käynnistyy Etelä-Karjalassa: Voisivatko robottipuhelut tukea koronajäljitystä?
Vaasan keskussairaala pilotoi koronavirustartunnalle altistuneiden tunnistamisessa auttavaa Ketju-sovellusta
Kari-Mikael Markkanen 2M-IT:n asiakkuusjohtajaksi
2M-IT Oy:n asiakaskirje 22.3.2019

Viimeisimmät artikkelit

  • Juha Sorri aloittaa 2M-IT:n Ratkaisupalveluissa jo…
  • Tervetuloa tutustumaan 2M-IT:n messuosastoon Sosia…
  • Sosiaali- ja terveydenhuollon toiminnanohjauksella…

Historia

  • toukokuu 2022
  • huhtikuu 2022
  • maaliskuu 2022
  • helmikuu 2022
  • tammikuu 2022
  • joulukuu 2021
  • marraskuu 2021
  • lokakuu 2021
  • syyskuu 2021
  • kesäkuu 2021
  • toukokuu 2021
  • huhtikuu 2021
  • maaliskuu 2021
  • helmikuu 2021
  • tammikuu 2021
  • joulukuu 2020
  • lokakuu 2020
  • syyskuu 2020
  • kesäkuu 2020
  • toukokuu 2020
  • huhtikuu 2020
  • maaliskuu 2020
  • helmikuu 2020
  • tammikuu 2020
  • joulukuu 2019
  • marraskuu 2019
  • lokakuu 2019
  • syyskuu 2019
  • kesäkuu 2019
  • toukokuu 2019
  • huhtikuu 2019
  • maaliskuu 2019
  • helmikuu 2019
  • tammikuu 2019
  • joulukuu 2018
  • marraskuu 2018
  • lokakuu 2018
  • syyskuu 2018
  • elokuu 2018
  • heinäkuu 2018
  • kesäkuu 2018
  • toukokuu 2018
  • huhtikuu 2018
  • maaliskuu 2018
  • helmikuu 2018
  • joulukuu 2017
  • marraskuu 2017
  • lokakuu 2017
  • syyskuu 2017
  • elokuu 2017
  • heinäkuu 2017
  • kesäkuu 2017
  • toukokuu 2017
  • huhtikuu 2017
  • helmikuu 2017
  • tammikuu 2017

Kategoriat

  • Uutiset
  • Tapahtumat
  • Blogi
  • Tiedote
  • Vieraskynä
  • Pata
  • Pata-ratkaisu
  • Uncategorized

2M-IT on Suomen suurin julkisomisteinen sosiaali- ja terveydenhuollon ICT-yhtiö. Rakennamme huomisen hyvinvoinnin turvaavia ratkaisuja, joilla saadaan aikaan mitattavia tuloksia. Huolehdimme, että terveyttä ja hyvinvointia riittää kaikkina elämisen hetkinä. Siksi luomme palveluja hyvinvoivan ihmisen hyväksi.

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa ja tule keskustelemaan sosiaali- ja terveydenhuollon ICT:stä!

#2mitoy #kehittajakumppani #sote

Käynnissä olevat hankinnat ja markkinakartoitukset Medialle
Rekisteri- ja tietosuojaseloste Henkilötietojen käsittelykäytäntö

2M-IT Oy:n asiakaskirje 30.4.2019 2M-IT:n asiakaskirje 31.5.2019
Scroll to top