Vuoden Service Desk -kilpailu – finaalissa mukana 2M-IT!

Vuoden Service Desk –kilpailua ollaan järjestetty jo vuodesta 1996 lähtien ja tänä vuonna 2M-IT:n ServiceDesk on mukana finaalissa!

Kilpailu on avoin kaikille asiakastukiorganisaatioille. Kilpailussa on yksi sarja ja arvioinnissa otetaan huomioon yksikön koko, toiminnan luonne ja sen luomat tarpeet. Arvioinnin viitekehyksinä käytetään kansainvälisen HDI-tukipalvelustandardin lisäksi ITILiä eli IT-palvelunhallinnan parhaita käytäntöjä sekä soveltuvia osia ISO/IEC 20000 –standardista.

Finaalivaiheessa finaaliin päässeissä asiakastukiyksiköissä suoritetaan auditointi. Voittajan valinta perustuu esikarsintaan, itsearviointilomakkeella annettuihin tietoihin, auditointikansioon sekä henkilöhaastatteluihin.

Kilpailun voittaja julkistetaan syyskuussa Yhteys-konferenssissa. Pidetään peukut pystyssä siihen asti!

Lue lisää